וירוס כופר

שירותים

אנו מספקים מגוון שירותים מתקדמים אשר מצמצמים באופן ניכר את סכנות הפגיעה מוירוס כופר. במרבית העסקים קיימים מוצרים ללא ניהול ואנו ממליצים לעבור ממודל של "תקלות שבר" למודל מנוהל.
הדוגמא השכיחה ביותר היא תוכנת האנטי-וירוס אשר מותקנת בעסקים רבים, ללא שליטה ובקרה, ללא התראות, ועם הגדרות ברירת המחדל. בכדי להבטיח הגנה אפקטיבית, נדרש ניהול רציף של מערכות האבטחה והגיבוי.
ניהול השירותים כולל בקרת תקינות, כולל הפצת עדכוני תוכנה ומחייב שינויים, בהתאמה לסיכונים החדשים, שצצים מידי יום.

מה אנחנו יודעים לעשות עבורך?

  • אבטחת מידע – פתרונות אבטחה לעסקים, שירות אבטחה היקפי ופתרונות מנוהלים לכל גודל של עסק.
  • גיבוי מידע – גיבוי ענן ייחודי הכלל 3 שכבות הגנה לאבטחת המידע.
  • הדרכת עובדים – הדרכות מרתקת באתר הלקוח לעובדים להיכרות עם הסיכונים ודרכי המניעה.

לשיחה עם מומחה על הפתרונות המתאימים לעסק שלך

Contact Us Line
Sending

גיבוי ענן עסקי להתמודדות עם וירוס כופר

הרכיב החשבון ביותר בשמירה על המידע, היא להבטיח את יכולת השיקום שלו. ללא גיבוי מקצועי, ישנה סבירות גבוהה של אובדן מידע עסקי. כל עסק מנהל את פעילותו במחשבי החברה: הצעות מחיר, רשימות לקוחות, תכתובות דואר, חוזים עם ספקים ולקוחות, ניהול ספרי-הנהלת חשבונות, בסיס נתונים של תוכנות מקצועיות כדוגמת פריורטי, עודכנית, SAP, חשבשבת והרשימה ארוכה.
מידע מורחב אודות גיבוי לעסקים

שירות אבטחת מידע מנוהל

שירות אבטחה מנוהל הוא הדור החדש של מערכות האבטחה, מכיוון שמערכות מקומיות סובלות באופן טבעי מהזנחה וטיפול מזדמן, עסקים רבים נפגעים ומגלים מאוחר מידי שמערכת האבטחה לא היה מוגדרת נכון, שהיתה פגת תוקף בחלק מהמקרים או תקולה. שירות אבטחה מנוהל הוא פתרון אבטחה מקיף וייחודי לעסקים קטנים ובינוניים, אשר כולל שירות אנטי-וירוס משולב עם Firewall לתחנות הקצה.
השירות כולל: אנטי וירוס/ רוגלות בעל מנגנון היוריסטי, סריקה מבוססת-ענן למוניטין קבצים, בקרת התנהגות משתמש (HIPS), המאפשר הקשחת אבטחה בארגון, סריקה אוטומטית של התקנים חיצונים, בקרת התקנים – חסימת התקנים חיצונים כמו דיסקים ניידים – אנטי ספאם מקומי, בקרת גישה לאתרים, הגבלת גישה לאתרים לפי קטגוריות שהוגדרו מראש, בהתאמה למדיניות אבטחת המידע בארגון וזיהוי רשתות בטוחות.
תוכנת האבטחה המתקדמת מחוברת לשרתי האבטחה של החברה, אשר מנהלים ומנטרים את הפעילות בתחנות הקצה. השרת דוחף עדכונים והגדרות, משדרג גרסאות ומתריע על פעולות יזומות למוקד התמיכה, אשר יוצר קשר על הלקוח לביצוע פעולות במידת הנדרש.

אבטחת מידע עסקית

אבטחת מידע מבוצעת במספר חזיתות: אבטחה פיסית, טכנולוגית, מדיניות אבטחה וחינוך עובדים. לא מדובר במוצר, אלא בשירות מתמשך הכולל סקר אתר תקופתי לאיתור נקודות כשל, מבחני חדירות (Penetration Test), הקשחת הגדרות אבטחה ובניית מדיניות אבטחה לארגון, ניהול אקטיבי למערכות ההגנה וניטור התקשורת לאיתור אירועים חשודים.
תכולת השירות משתנה בהתאמה לגודל העסק, רמת החשיפה, דרישות רגולציה, ומדיניות אבטחת המידע שקבע הארגון.

הדרכת עובדים

עיקר הפגיעות מוירוס הכופר הגיעו דרך עובדים, שלחצו בטעות על קובץ או קישור. מודעות עובדים הן לסכנות ודרכי הפגיעה, הן למדיניות האבטחה בארגון, הן הבסיס לשמירה על המידע העסקי שלכם. אנו מספקים שירותי הדרכה בנושא אבטחת מידע לעובדים. ההרצאות מבוצעות בשיתוף עם אבנר שרון, מומחה סייבר, בעל ניסיון בחקירות מחשב, שיחזורי מידע וחוות דעת משפטיות בתחום המחשוב והאינטרנט.
הרצאה מרתקת הכוללת סיפורים אמיתיים מהחיים והנחיות עשה ואל-תעשה המדברות אל כל המשתתפים, אשר מגלים עד כמה הם חשופים וכמה טעויות, שיכולות לחשוף את המידע הפרטי והעסקי לזליגה ופגיעה קטלנית, כל אחד מאיתנו עושה ביום יום .

אירוח אתרים חכם

וירוס הכופר הגיע גם לאתרים. האם האתר שלכם מאובטח? האם יש גיבוי לאתר שלכם? האם יש ניטור בכדי שתדעו מתי האתר נפל?
מרבית העסקים מאחסנים בחבילות אירוח שיתופי בסיסי זול במיוחד ואינו כולל רכיבי גיבוי ואבטחה. במידה ויש לכם עותק עדכני של האתר ברשותכם או ברשות בונה האתרים, תוכלו להשתקם. במידה ואתם  כמו מרבית בעלי האתרים, מומלץ לבחון את תכולת שירות אירוח האתר שלכם.

ניטור אבטחה לאתרים

האם ידעתם שיתכן והאתר שלכם פרוץ, למרות שהוא עובד ונראה תקין? פריצות רבות לאתרים נועדו להשתמש באתרים כפלטפורמה לשליחת ספאם, להפצת וירוסים ואיסוף מידע על הלקוחות שלכם. שירות ייחודי לניטור אבטחה באתרים, כולל סריקה לאיתור פרצות, רוגלות, וירוסים וקישורים לא לגיטימיים.

שירותי ניטור ובקרה

שירותי הניטור, מאפשרים לדעת בזמן אמת על בעיות, שיכולות לפגוע בשירות. כך לדוגמא ניתן לבצע ניטור לזמינות אתרים ושרתים, תעבורה חשודה ברשת, ניטור שרתים לחומרה וניצול משאבים, ניטור גיבויים, מערכות איחסון, ציוד תקשורת, אפליקציה וטלפוניה. ניטור מקצועי מאפשר לצוות הטכני לדעת בזמן אמת על בעיה בהתהוות ולספק מענה מיידי.

שירותי NOC

Network Operations Center – מוקד שירות לניהול אירועי מערכת. שירות זה מיועד לעסקים בעלי תשתיות קריטיות המחוייבים לזמינות 24/7. מוקד NOC מנהל את מערך הניטורים ונכנס לתהליך של ניהול אירוע במקרה של התראה או פעילות חשודה. בעיות תקשורת, חומרה לא תקינה, נפילת שרת, בסיס נתונים שעובד באופן איטי, תקלות דואר, תקלות אפליקציה, אתרים, או שרתי בסיסי נתונים. מיד עם קבלת ההתראה, מפעיל מוקד NOC את הגורמים הטכניים לאיתור התקלה ותיקונה המהיר, או מבצע פעולות שהוגדרו מראש לתיקון הנדרש.